Tokio Hotel Rulz
Acesta e un fan-club Tokio Hotel !!! Va place ? Daca da , va invit sa cercetati tot ! Daca nu , va invit sa va aruncati in Dunare !
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
Tokio Hotel Rulz | Reguli | Inregistrare | Login
POZE TOKIO HOTEL RULZ
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: iulian93
 | Femeie 25 ani Ilfov cauta Barbat 27 - 68 ani |
|
Green Acid Candy
Rette mich
 Din: un bol cu macaroane si branza
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 604
|
|
hei welcomeee.. 
_______________________________________

Id :stelutze_in_dungi
cu celalat id nu mai intru:] got it??xD Fer sure maybe..=| U wanna touch my tanana= ) ) ZICETZI IN PLM DAK SUNTETZI DE PE FORUM DUPA CE IMI DATZI ADD CA ALTFEL DAU IGNORE. Eu sunt cine vrei tu,nu am nume, n-am adresa, nu tre` sa-mi sti numaru'.Noi ne stim dintotdeauna, nu-i nimic nou aici si sincer de nu-ti convine poti simplu sa te ridici.Sti? Eu nu sunt o oarecare, nu sunt ea, nu sunt mai rea, sunt un semn de intrebare daca vrei spune-mi asa,poate-s doar o alta fata care te retine sau un inger care care dupa o noapte in pat la tine.Dragul meu sau draga mea mie nu-mi pasa ce-ti convine dar dupa cum ma asculti ,ar fi prea simplu sa dispar.Deci hai!!AVem de prins un tramvai si zile de rai..
|
|
| pus acum 18 ani |
|
deyutza
Spring nicht
 Din: Habar N'am
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 1865
|
|
hi ioana
:X
> <
_______________________________________
   Doar un click pe oua si ajuta-le sa se transforme in dragoni! Doar un click si iesi! Pls!!
|
|
| pus acum 18 ani |
|
kaulitzAb
Leb die sekunde
 Din: Loitsche
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 330
|
|
bn ai venit p aici 
_______________________________________ [b]ich halt mich wach...... für dich wir schaffens nicht beide...du weisst es nicht Ich geb' mich jetzt für dich auf mein letzter Wille hilft dir raus bevor das Meer unter mir ..........zerbricht ich glaub an dich Du wirst für mich......... immer heilig sein 
|
|
| pus acum 18 ani |
|
tola_rock
Leb die sekunde
 Din: de la balamuk
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 254
|
|
bn ai venit .......scz de intarziere 
Modificat de tola_rock (acum 18 ani)
_______________________________________ Strig in noapte pentru tine Nu ma abandona Nu sarii Luminile nu te vor prinde Te tradeaza Nu sarii Aminteste-ti de MINE si de TINE Lumea de jos nu conteaza Te rog nu sariiii............
I love u BILL ich leibe dich...........
|
|
| pus acum 18 ani |
|
kitty_kaulitz
Rette mich
 Din: iasi
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 522
|
|
willcomennnn :*:*:*:*:*:*:
|
|
| pus acum 18 ani |
|