Tokio Hotel Rulz
Acesta e un fan-club Tokio Hotel !!! Va place ? Daca da , va invit sa cercetati tot ! Daca nu , va invit sa va aruncati in Dunare !
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
Tokio Hotel Rulz | Reguli | Inregistrare | Login
POZE TOKIO HOTEL RULZ
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: Andreea_K pe Simpatie.ro
 | Femeie 25 ani Caras Severin cauta Barbat 30 - 49 ani |
|
Kiss
Membru nou
 Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 15
|
|
Salutare! Eu sunt Kiss si am 9 ani! In realitate ma numesc Stefana. Imi plac iepurii...Vreau multi prieteni pe acest iste,! Imi place T.H. 
_______________________________________ Kiss u
|
|
| pus acum 19 ani |
|
devilish_girl
Der letze tag
 Din: De 16 ani in Bistritza
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 1032
|
|
salut Stefana..de unde esti si de une ai aflat de site ?
_______________________________________ Nu am semnatura ! :-D Ai ceva impotriva ? :X
|
|
| pus acum 19 ani |
|
sadik_girl_4Bill
Leb die sekunde
 Din: Friedhof
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 428
|
|
sallz si welcome 
57.5KB
_______________________________________ De azi n'am sa mai fac nimic,de jos nu vreau sa ma ridic,stau inchisa in capul meu,e ce'am ales ...e ce vreau eu ....Meine Welt ist Tokio Hotel  Schrei!- Bis du du selbst bist Schrei!- Und wenn es das Letzte ist Schrei!- Auch wenn es weh tut Schrei so laut du kannst! Schrei!- Bis du du selbst bist Schrei!- Und wenn es das Letzte ist Schrei!- Auch wenn es weh tut Schrei so laut du kannst- Schrei!
|
|
| pus acum 19 ani |
|
|
blue_doll
Membru nou
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 21
|
|
salutare bine ai venit
|
|
| pus acum 19 ani |
|
yo_4_th
Rette mich
 Din: rai shi iad
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 723
|
|
buna stefana. bine ai venit pe aici!!! sper sa te simti k "aksa"  app symo si yo am 12 ani 
Modificat de yo_4_th (acum 19 ani)
|
|
| pus acum 19 ani |
|
Crazy_for_Tomitza
Rette mich
 Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 744
|
|
buna stefana ....si yo ku intarziere ..sper sa te simti cat mai bine aici poooooop:*:**:
_______________________________________ My life is PERFECT But perfection doesn't exists ... So ...my life doesn't exists ... That's weird !!!
|
|
| pus acum 19 ani |
|
Yo@nn@
**Admin**
 Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 3893
|
|
|
| pus acum 19 ani |
|
|
|
zelcome Kiss t supi dk iti zc stefi? 
|
|
| pus acum 19 ani |
|
|
ich_und_dich_total_cool
Pe lista neagra
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 135
|
|
hey welcome! si yo sunt de parere cu spioanca...hehehe....poopex
|
|
| pus acum 19 ani |
|
|
Ancient
Pe lista neagra
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 55
|
|
nu mai am cuvinte RIP viata fah,...du-te fah
|
|
| pus acum 18 ani |
|