Tokio Hotel Rulz
Acesta e un fan-club Tokio Hotel !!! Va place ? Daca da , va invit sa cercetati tot ! Daca nu , va invit sa va aruncati in Dunare !
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
Tokio Hotel Rulz | Reguli | Inregistrare | Login
POZE TOKIO HOTEL RULZ
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: OnutzaGirl pe Simpatie
 | Femeie 23 ani Galati cauta Barbat 24 - 51 ani |
|
roguelisting
Moderator
 Din: The Black Parade
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 4303
|
|
.. c s t intreb k nush... in schimb poon o poza sooper q tn .. nu t supy, bn?aaa, si data nashterii, ziua & luna(desi stiu raspunsu')
28.2KB
_______________________________________

Suicide - I've already died, It's just the funeral I've been waiting for. Cyanide - Feeling dead inside, Break this empty shell forever more.
|
|
| pus acum 19 ani |
|
ororo_schafer
Durch den monsun
 Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 68
|
|
pei 14 noiembrie...... 
_______________________________________ Tahar beh zicad mah gustav!

|
|
| pus acum 19 ani |
|
devilish_girl
Der letze tag
 Din: De 16 ani in Bistritza
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 1032
|
|
sallut ...bine ai venit printre noi...am eu o intrebare :in ce an esti nascuta ? 
_______________________________________ Nu am semnatura ! :-D Ai ceva impotriva ? :X
|
|
| pus acum 19 ani |
|
|
|
sal!sper sati plak p forum..mie una imi place muuuult!m apuk 5dim p forum.. 
31.7KB
|
|
| pus acum 19 ani |
|
Yo@nn@
**Admin**
 Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 3893
|
|
|
| pus acum 19 ani |
|
sadik_girl_4Bill
Leb die sekunde
 Din: Friedhof
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 428
|
|
sallz and welcome! 
57.5KB
_______________________________________ De azi n'am sa mai fac nimic,de jos nu vreau sa ma ridic,stau inchisa in capul meu,e ce'am ales ...e ce vreau eu ....Meine Welt ist Tokio Hotel  Schrei!- Bis du du selbst bist Schrei!- Und wenn es das Letzte ist Schrei!- Auch wenn es weh tut Schrei so laut du kannst! Schrei!- Bis du du selbst bist Schrei!- Und wenn es das Letzte ist Schrei!- Auch wenn es weh tut Schrei so laut du kannst- Schrei!
|
|
| pus acum 19 ani |
|
ororo_schafer
Durch den monsun
 Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 68
|
|
merci..... 
_______________________________________ Tahar beh zicad mah gustav!

|
|
| pus acum 19 ani |
|
|
Ancient
Pe lista neagra
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 55
|
|
|
| pus acum 18 ani |
|