Tokio Hotel Rulz
Acesta e un fan-club Tokio Hotel !!! Va place ? Daca da , va invit sa cercetati tot ! Daca nu , va invit sa va aruncati in Dunare !
Lista Forumurilor Pe Tematici
Tokio Hotel Rulz | Reguli | Inregistrare | Login

POZE TOKIO HOTEL RULZ

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
glamour35 pe Simpatie
Femeie
24 ani
Constanta
cauta Barbat
28 - 69 ani
Tokio Hotel Rulz / Let's meet / cv despre mine... Moderat de black_shadow, roguelisting
Autor
Mesaj Pagini: 1
Drinni
Ubers ende der welt

Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 1724
sal fane th!pooooooop p toate!yo is din miercurea ciuc,am 13 anishori,cls a 7 a..sunt o mega-fana th!am cam 1,63 inaltime(destul de mica) sunt satena,ochi albastri...imi plac foarte mult artele shi muzica...nu-mi plac invidioshii....cam atat despre mn...va pooop ink o data

_______________________________________


ALLES GUTE ZUM GEBURSTAG  BILL UND TOM! (1 September)
ALLES GUTE ZUM GEBURSTAG GUSTAV!! (8 September)

pus acum 19 ani
   
Yo@nn@
**Admin**

Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 3893
          Bine ai venit ! Ma bucur ca ai intrat !     

_______________________________________
***Cititi regulile si respectati-le
***Scriu 13 messages from Hell
***Citesc Welcome into my nightmare ... I hope you gonna like it si I'm your sister but can I fuck you ?



pus acum 19 ani
   
Crazy_for_Tomitza
Rette mich

Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 744
Bun venit ......here is the best forum Th ..te asigur ....:X....o sa te simti super bine printre noi

_______________________________________
My life is PERFECT
But perfection doesn't exists ...
So ...my life doesn't exists ...
That's weird !!!

pus acum 19 ani
   
yo_4_th
Rette mich

Din: rai shi iad
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 723
welcome, sper sa te simti bn printre noi

pus acum 19 ani
   
devilish_girl
Der letze tag

Din: De 16 ani in Bistritza
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 1032
sallut ...bine ai venit..si zici ca esti mica ?    dar eu ca am abia 1,59 cum    si sunt la liceu ? in fien sper sa te simti bine 

_______________________________________
Nu am semnatura ! :-D Ai ceva impotriva ? :X

pus acum 19 ani
   
roguelisting
Moderator

Din: The Black Parade
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 4303
sal q intaziere

_______________________________________


Suicide - I've already died,
It's just the funeral I've been waiting for.
Cyanide - Feeling dead inside,
Break this empty shell forever more.


pus acum 19 ani
   
sadik_girl_4Bill
Leb die sekunde

Din: Friedhof
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 428
Welcome!  

despre mine... welcome!  

57.5KB


_______________________________________
De azi n'am sa mai fac nimic,de jos nu vreau sa ma ridic,stau inchisa in capul meu,e ce'am ales ...e ce vreau eu ....Meine Welt ist Tokio Hotel
Schrei!- Bis du du selbst bist
Schrei!- Und wenn es das Letzte ist
Schrei!- Auch wenn es weh tut
Schrei so laut du kannst!
Schrei!- Bis du du selbst bist
Schrei!- Und wenn es das Letzte ist
Schrei!- Auch wenn es weh tut
Schrei so laut du kannst- Schrei!

pus acum 19 ani
   
kaulitzAb
Leb die sekunde

Din: Loitsche
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 330
    sall sper sa te simti bine printre noi

_______________________________________
[b]ich halt mich wach...... für dich
wir schaffens nicht beide...du weisst es nicht
Ich geb' mich jetzt für dich auf
mein letzter Wille hilft dir raus
bevor das Meer unter mir ..........zerbricht
ich glaub an dich
Du wirst für mich......... immer heilig sein

pus acum 19 ani
   
miha
Vizitator



buna buna!     ...ai 13 si 1,63inaltime?! ..la fel k mine, numai k eu am 18

despre mine... buna buna!     ...ai ..la fel mine, numai

17.6KB


pus acum 19 ani
   
roguelisting
Moderator

Din: The Black Parade
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 4303
si eu am 1,63 in inaltime si am 15 ani (aproape)

_______________________________________


Suicide - I've already died,
It's just the funeral I've been waiting for.
Cyanide - Feeling dead inside,
Break this empty shell forever more.


pus acum 19 ani
   
yo_4_th
Rette mich

Din: rai shi iad
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 723
am shi yo o intrebare kre mai nou o pun la toata lume: ce mai asc in'afara de th?????
app shi mie imi plac artele


pus acum 19 ani
   
Drinni
Ubers ende der welt

Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 1724
danke de primirea calduroasa fetele! sigur o sa ma simt super!!!ascult de toate,dar manele sau rbd nici moarta!!!!!!!!!!scz daca is fane rbd p aici....

_______________________________________


ALLES GUTE ZUM GEBURSTAG  BILL UND TOM! (1 September)
ALLES GUTE ZUM GEBURSTAG GUSTAV!! (8 September)

pus acum 19 ani
   
Drinni
Ubers ende der welt

Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 1724
ok fetele!!!hai k am chef d vb!!!id-ul meu e sweet_deyusa...care vrea sa vb q mn....o astept!!!

_______________________________________


ALLES GUTE ZUM GEBURSTAG  BILL UND TOM! (1 September)
ALLES GUTE ZUM GEBURSTAG GUSTAV!! (8 September)

pus acum 19 ani
   
ralucutza
Membru nou

Din: Sighisoara
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 12
      bine ai venit       

despre mine...       bine      

17.8KB


_______________________________________
Persoanele cele mai fericite nu au ceea ce este mai bun din tot;doar profita la maxim de ceea ce sta in drumul lor

pus acum 19 ani
   
Drinni
Ubers ende der welt

Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 1724
ms mooolt ralu!!!ms mooolt l toate!!!va iuby!!!!!!kiss!!!!:*:*:*:*:*

_______________________________________


ALLES GUTE ZUM GEBURSTAG  BILL UND TOM! (1 September)
ALLES GUTE ZUM GEBURSTAG GUSTAV!! (8 September)

pus acum 19 ani
   
betty_tokio_hotel
Schrei

Din: iasi
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 135
Sallllll fane th... shi io sunt noua pe aici....pai c s zik....am 14 ani  un 1,63 inaltime....sunt din Iasi....sunt satena am ochii caprui..imi plac artele shi muzika...urasc matematica shi franceza...pai cam atat despre mn..va poop pe toti...a shi inca ceva...sunt inebunita dupa th mai ales sunt inebunita dupa Tom

Modificat de betty_tokio_hotel (acum 19 ani)


pus acum 19 ani
   
spioanca_the_best
Rette mich

Din: targoviste
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 885
salutyyy kisss sa iti mearga bn pe aici:P


despre mine... salutyyy kisss iti mearga aici:p

16.3KB


_______________________________________


pus acum 19 ani
   
Drinni
Ubers ende der welt

Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 1724
o sa-mi merga ms!:*:*:*:*:*

_______________________________________


ALLES GUTE ZUM GEBURSTAG  BILL UND TOM! (1 September)
ALLES GUTE ZUM GEBURSTAG GUSTAV!! (8 September)

pus acum 19 ani
   
billy_boy
Membru nou

Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 11
sal........ce faci thu?????????????  

_______________________________________
ich liebe dich bill!!!:-*

pus acum 19 ani
   
Crazy_butterfly
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 423
hey 

pus acum 19 ani
   
Drinni
Ubers ende der welt

Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 1724
sal....baga shi u subiect despre u!(k asta e pg mea)                        

_______________________________________


ALLES GUTE ZUM GEBURSTAG  BILL UND TOM! (1 September)
ALLES GUTE ZUM GEBURSTAG GUSTAV!! (8 September)

pus acum 19 ani
   
romina
Leb die sekunde

Din: tg-mures
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 261
poi cva despre mine... am 15 ani...1.63....sunt balantza sunt din tg mures ....nush ce sa mai zic....cine mai vrea sa vb id de mess..romina_kiss_u va poop pe toate    

_______________________________________
prima data sunt singura , in locul nostru unde ne-am ascuns
mai vad pe peretzi numele noastre , dar mai bne le sterg
am vrut sa impart totul cu tine
de ce ai disparut?
vino inapoi si ia-ma cu tine


pus acum 19 ani
   
Drinni
Ubers ende der welt

Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 1724
    MA OMORATZI!FACETI SUBIECTE CU CV DESPRE VOI!!!ASTA E CONTU MEU!!!!CV DESPRE MN NU DESPRE VOI!MA BAGATZI IN BOLI...VA IUBI MULT,TOTUSHI!                                  

_______________________________________


ALLES GUTE ZUM GEBURSTAG  BILL UND TOM! (1 September)
ALLES GUTE ZUM GEBURSTAG GUSTAV!! (8 September)

pus acum 19 ani
   
spioanca_the_best
Rette mich

Din: targoviste
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 885
daaa poi u esti deja cunoscuta aici      

_______________________________________


pus acum 19 ani
   
Drinni
Ubers ende der welt

Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 1724
ma flatezi din nou...

_______________________________________


ALLES GUTE ZUM GEBURSTAG  BILL UND TOM! (1 September)
ALLES GUTE ZUM GEBURSTAG GUSTAV!! (8 September)

pus acum 19 ani
   
spioanca_the_best
Rette mich

Din: targoviste
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 885
poi asa e fata        

_______________________________________


pus acum 19 ani
   
Drinni
Ubers ende der welt

Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 1724
daca mai vretzi sa stiti ceva despre mine astept intrebarile voastre!    

_______________________________________


ALLES GUTE ZUM GEBURSTAG  BILL UND TOM! (1 September)
ALLES GUTE ZUM GEBURSTAG GUSTAV!! (8 September)

pus acum 19 ani
   
Crazy_butterfly
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 423
nha fas...shi c dak ishi fac shi altele reclama? egoisto

pus acum 19 ani
   
Drinni
Ubers ende der welt

Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 1724
nu's egoista...dar cum fiecare are pagina lui...nu vreau ca topiq asta sa fie o harababura si sa vorbeasca toata lumea despre el....
intrebari aveti fetele?...si criticile se accepta,dar vedeti ca raspund inapoi glumeam doar...


_______________________________________


ALLES GUTE ZUM GEBURSTAG  BILL UND TOM! (1 September)
ALLES GUTE ZUM GEBURSTAG GUSTAV!! (8 September)

pus acum 19 ani
   
kitty_kaulitz
Rette mich

Din: iasi
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 522
j jtii ca imi place foarte moolt d tn! ejti o fata soooper si dragutza!  

pus acum 19 ani
   
Drinni
Ubers ende der welt

Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 1724
danke dulcik kitty!si tu esti super de treaba!!:*:*:*

_______________________________________


ALLES GUTE ZUM GEBURSTAG  BILL UND TOM! (1 September)
ALLES GUTE ZUM GEBURSTAG GUSTAV!! (8 September)

pus acum 19 ani
   
blackamy
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 238
salut sunt eu amalya ma cunosti nu?

pus acum 19 ani
   
spioanca_the_best
Rette mich

Din: targoviste
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 885
o sa te distrezi aici fi sigura de asta

_______________________________________


pus acum 19 ani
   
Drinni
Ubers ende der welt

Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 1724
cum sa nu te cunosc! doar tu ii spui lui bill veveritza electrocutata!    

_______________________________________


ALLES GUTE ZUM GEBURSTAG  BILL UND TOM! (1 September)
ALLES GUTE ZUM GEBURSTAG GUSTAV!! (8 September)

pus acum 19 ani
   
blackamy
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 238
da asa e Bill e Veverita mea electrocutata


pus acum 19 ani
   
Drinni
Ubers ende der welt

Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 1724
daca spui tu asta...atunci asa e!      

_______________________________________


ALLES GUTE ZUM GEBURSTAG  BILL UND TOM! (1 September)
ALLES GUTE ZUM GEBURSTAG GUSTAV!! (8 September)

pus acum 19 ani
   
valerikutza
Membru nou

Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 1
Salut,iata sunt noua pe aici... ma numesk valeria,sunt din ki6inau shi sunt o mega fana tokio hotel!

pus acum 19 ani
   
ioana kaulitz
Leb die sekunde

Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 453
valeria fa-ti si u topic   si spune-ne mai multe despre u

pus acum 19 ani
   
Drinni
Ubers ende der welt

Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 1724
ok..ma bucur ca ai lamurit-o!  

_______________________________________


ALLES GUTE ZUM GEBURSTAG  BILL UND TOM! (1 September)
ALLES GUTE ZUM GEBURSTAG GUSTAV!! (8 September)

pus acum 19 ani
   
Ancient
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 55
istvan masachelici!!!!

pus acum 18 ani
   
Drinni
Ubers ende der welt

Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 1724
ce a fost asta Ancient?

_______________________________________


ALLES GUTE ZUM GEBURSTAG  BILL UND TOM! (1 September)
ALLES GUTE ZUM GEBURSTAG GUSTAV!! (8 September)

pus acum 18 ani
   
Ancient
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 55
E numele unui om :-?

pus acum 18 ani
   
Drinni
Ubers ende der welt

Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 1724
aa...da..dar nu inteleg ce ai vrut sa spui cu el?:-??

_______________________________________


ALLES GUTE ZUM GEBURSTAG  BILL UND TOM! (1 September)
ALLES GUTE ZUM GEBURSTAG GUSTAV!! (8 September)

pus acum 18 ani
   
betty_tokio_hotel
Schrei

Din: iasi
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 135
mda..asta am inteles...e numele unui om?da al carui om????    

pus acum 18 ani
   
Drinni
Ubers ende der welt

Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 1724
nu stiu..ca eu chiar nu inteleg nimic!

_______________________________________


ALLES GUTE ZUM GEBURSTAG  BILL UND TOM! (1 September)
ALLES GUTE ZUM GEBURSTAG GUSTAV!! (8 September)

pus acum 18 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la